Promocje do -30% na wybrane artykuły!
Sprawdź sam PROMO!
%MODULE:slider/code=main%

FAQ

PIERWSZE KROKI – REJESTRACJA
Procedura rejestracji oraz utworzenie Konta następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się tutaj. Podaj wymyśloną nazwę użytkownika, hasło, datę urodzenia (urodzinowe niespodzianki) oraz zaakceptuj Regulamin:) Pamiętaj aby dopisać się do newslettera – będziesz na bieżąco z trendami, oraz informacjami o promocjach:)



LOGOWANIE
Witamy w serwisie Szoopik.pl. Zaloguj się wybierając ikonę Zaloguj się w prawej górnej części ekranu. Podczas logowania należy podać ustaloną przez siebie nazwę użytkownika lub adres e-mail użyty podczas rejestracji oraz hasło.



NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ. RESETOWANIE HASŁA
Jeżeli nie możesz się zalogować upewnij się, że wpisywana nazwa użytkownika (lub adres e-mail) i hasło są wpisywane poprawnie. Zwróć uwagę na wielkie, małe litery i polskie znaki.

Jeżeli zapomnisz swoją nazwę użytkownika lub hasło zawsze możesz skorzystać z funkcji resetowania hasła wybierając opcję Nie pamiętasz hasła. Po wysłaniu formularza na Twój adres e-mail konta zostanie wysłana wiadomość umożliwiająca ustalenie nowego hasła do konta. Postępuj zgodnie ze wskazówkami z otrzymanej wiadomości e-mail.

Jeżeli nadal nie udało Ci się zalogować, skontaktuj się z nami z pewnością Ci pomożemy :)



JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Szoopik.pl to miejsce, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie:)

Dodaj produkt do koszyka
Wybierz produkt z kategorii, która Cię interesuje i kliknij DODAJ DO KOSZYKA – produkt pojawi się w twoim koszyku zakupowym w prawym górny rogu ekranu. Jeśli nie jesteś zdecydowany na zakup w tym momencie możesz dodawać produkty do ULUBIONYCH.

Składanie zamówienia
Przejdź do koszyka zakupowego, wybierz forme dostawy produktów i naciśnij przycisk ADRES DOSTAWY I PŁATNOŚĆ. W następnym kroku możesz zostać poproszony o zalogowanie się na swoje konto. Ustal adres dostawy Twojego zamówienia, zamieść opcjonalne uwagi do zamówienia i wybierz rodzaj płatności. Zamówienie zostanie złożone po kliknięciu w przycisk ZAMAWIAM I PŁACĘ. Wszelkie informacje nt zamówienia otrzymasz na adres e-mail podany na Twoim koncie.


STATUS ZAMÓWIENIA
Historię swoich zamówień możesz przeglądać po zalogowaniu na konto. Aby zobaczyć szczegóły wybranego zamówienia kliknij "pokaż zamówienie". W widoku zamówienia znajduje się zestawienie zamówionych przedmiotów, status zamówienia oraz możliwość wystawienia komentarza projektantowi. Jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze opłacone to masz możliwość zmiany sposobu płatności za zamówienie.
Pamiętaj, że w razie pytań zawsze możesz skontaktować się ze sprzedawcą.



JAK DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE?
Dostępne formy płatności to : przelew bankowy, płatność na Poczcie.
Płatności możesz dokonać podczas składania zamówienia. Pamiętaj, że na dokonanie płatności masz 5 dni. Po tym czasie nieopłacone zamówienie zostanie anulowane. Szczegóły dotyczące finalizacji transakcji zostaną również wysłane na Twój adres e-mail. W przypadku gdybyś nie otrzymał wiadomości należy dokonać płatności na konto:

Szoopik.pl
ul.Czecha 21
42-200 Częstochowa

nr. konta 
92 1140 2004 0000 3202 8085 5707
Prosimy o wypełnienie pola TYTUŁEM : nr zamówienia


Przelew zagraniczny (z konta prowadzonego w innej walucie niż PLN)
Numer IBAN Szoopik.pl:  
Kod banku (kod SWIFT/PIK): 

UWAGA! Na podstawie Tabeli Opłat i Prowizji naszego banku PKO BP Inteligo, kwota każdego przelewu z zagranicy pomniejszana jest o opłatę manipulacyjną w wysokości:
- 11zł dla przelewów innych niż SEPA.
- 5zł dla przelewów SEPA (przelew zlecony w walucie EURO i z państwa należącego do SEPA).

Dokonując przelewu z zagranicy prosimy doliczyć odpowiednią kwotę(powyżej) do kwoty zakupów.



FAKTURA / PARAGON
Faktura (paragon) za zamówienie dołączany jest przez projektanta do przesyłki. Aby otrzymać fakturę, zaznacz opcję w uwagach do zamówienia podczas jego składania.


METODY DOSTAWY
Formy dostawy ustalane są indywidualnie przez projektantów i widoczne są przy każdym produkcie w sekcji DOSTAWA I PŁATNOŚĆ. Najczęstsze formy dostawy to : Poczta Polska, Pocztex, przesyłka kurierska, Paczka w Ruchu, Paczkomaty Inpost. Jeżeli jakaś z opcji dostawy nie jest dostępna, zwróć się z pytaniem do projektanta o umożliwienie wysyłki inną formą.
Projektanci Pakamera.pl nie oferują wysyłki za pobraniem. Wysokość opłaty za dostawę definiowana jest przez projektantów, Pakamera nie dolicza do przesyłki żadnych dodatkowych opłat.



CZAS DOSTARCZENIA PRZESYŁKI
Termin wysyłki zamówienia ustalany jest indywidalnie przez każdego sprzedawce i jest widoczny są przy każdym produkcie. Najczęściej wynosi on 1-2 dni robocze, od chwili stwierdzenia wpłaty za zamówienie. Składając zamówienie od różnych sprzedawców, otrzymasz je w odrębnych przesyłkach. O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię wiadomością e-mail.

Śledzenie przesyłki
Możesz na bieżąco śledzić status zamówienia po zalogowaniu się na Twoje konto.


KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
Najwygodniejszą i najszybszą formą kontaktu jest skierowanie pytania bezpośrednio do twórcy przedmiotu.
Skontaktować się z projektantem można na kilka sposobów :



BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
Firma Informacja Gospodarcza Arsyl, jako administrator danych, dba o bezpieczeństwo udostępnionych naszej firmie danych. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych (więcej : Polityka ochrony prywatności).
Dzięki udziałowi Szoopik.pl w przebiegu transakcji zarówno Kupujący jak i sprzedawca mogą liczyć na bezpieczeństwo i należyte wykonanie transakcji. W ten sposób obie strony transakcji znacznie ograniczają ryzyko nie wykonania umowy kupna - sprzedaży.



PROCEDURA ZWROTU / REKLAMACJI
Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia – w ciągu tego czasu musisz również je odesłać.
Aby dokonać zwrotu produktu wystarczy napisać do nas wiadomość e-mail na adres sklep@szoopik.pl zawierającą takie informacje jak :
• imię i nazwisko Kupującego,
• nr przedmiotu, nazwę przedmiotu i numer zamówienia,
• jeżeli płatność została zlecona samodzielnie z konta bankowego (a nie szybkim przelewem), podaj nr konta bankowego, na które ma zostać dokonany zwrot.

Na Twój adres e-mail prześlemy wiadomość z adresem projektanta, na który należy odesłać produkt. Ważne – produkt należy odesłać dopiero po otrzymaniu od nas wiadomości z adresem!
Po potwierdzeniu przez projektanta otrzymania zwrotu, w przeciągu 7 dni roboczych, otrzymasz zwrot należności tym samym kanałem, za pośrednictwem którego otrzymaliśmy płatność. Zwracany towar musi dotrzeć do sprzedawcy w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów użytkowania. Zgodnie z obowiązującym prawem produty wykonane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi.

Reklamacja
Jeżeli stwierdzisz wady w otrzymanym zamówieniu możesz zgłosić reklamację. Postępuj zgodnie z powyższą instrukcją dotyczącą zwrotów. Dodatkowo załącz opis / zdjęcia ilustrujące wadę. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od ich wpłynięcia. Produkt wadliwy zostanie przez sprzedawce naprawiony lub wymieniony na inny, jeśli nie ma takiej możliwośći – otrzymasz zwrot środków. Zwrot należności odbywa tym samym kanałem, za pośrednictwem którego otrzymaliśmy płatność.



KONTAKT Z SZOOPIK.PL
Napisz do nas, z chęcią odpowiemy na każde pytanie:

• skorzystaj z zakładki kontakt • lub napisz na adres e-mail sklep@szoopik.pl