PROCEDURA ZWROTU / REKLAMACJI
Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia – w ciągu tego czasu musisz również je odesłać.
Aby dokonać zwrotu produktu wystarczy napisać do nas wiadomość e-mail na adres sklep@szoopik.pl zawierającą takie informacje jak :
• imię i nazwisko Kupującego,
• nazwę przedmiotu i numer zamówienia,
• jeżeli płatność została zlecona samodzielnie z konta bankowego (a nie szybkim przelewem PayU), podaj nr konta bankowego, na które ma zostać dokonany zwrot.
Na Twój adres e-mail prześlemy wiadomość z adresem sprzedawcy, na który należy odesłać produkt. Ważne – produkt należy odesłać dopiero po otrzymaniu od nas wiadomości z adresem!
Po potwierdzeniu przez sprzedawce otrzymania zwrotu, w przeciągu 7 dni roboczych, otrzymasz zwrot należności tym samym kanałem, za pośrednictwem którego otrzymaliśmy płatność. Zwracany towar musi dotrzeć do sprzedawcy w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów użytkowania. Zgodnie z obowiązującym prawem produkty wykonane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi.
Reklamacja
Jeżeli stwierdzisz wady w otrzymanym zamówieniu możesz zgłosić reklamację. Postępuj zgodnie z powyższą instrukcją dotyczącą zwrotów. Dodatkowo załącz opis / zdjęcia ilustrujące wadę. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od ich wpłynięcia. Produkt wadliwy zostanie przez sprzedawce naprawiony lub wymieniony na inny, jeśli nie ma takiej możliwośći – otrzymasz zwrot środków. Zwrot należności odbywa tym samym kanałem, za pośrednictwem którego otrzymaliśmy płatność.
KONTAKT Z SZOOPIK.PL
Napisz do nas, z chęcią odpowiemy na każde pytanie:
• skorzystaj z formularza kontaktowego
• lub napisz na adres e-mail sklep@szoopik.pl